perjantai 11. joulukuuta 2015

11. luukku: Iliman puhelintaki pärjää


Kauan, kauan sitten, aikana ennen kännyköitä, koulusta tullessani huomasin kotiovella, että mulla oli unohtunut avaimet kouluun. Koska äiti ei ollut kotona, ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin lähteä hakemaan avaimet. Mutta koska olin vasta 2. tai 3. luokkalainen, äidille oli jotenkin saatava tieto missä olen, jottei olisi huolestunut kun tulee kotiin. 

Ilmeisesti mulla ei ollut repussa tykötarpeita viestin kirjoittamista varten, koska päädyin vähän erilaiseen ratkaisuun:



Kirjoitin ovimaton kupeeseen, pihan kiveykselle pienillä KIVILLÄ: Minulla ei ole avaimia. Olen isolla koululla etsimässä sitä. T Hanna (Olin ala-asteella sekä parakissa että "isolla koululla")

Ihmettelen, miten äiti huomasi ton viestini! :D Ja oli kuulemma ensin kävellytkin kirjoitukseni yli, mutta silti huomasi!

Tykkää Huokunista Facebookissa.
Saat tiedon uusista postauksista seinällesi.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...