perjantai 7. elokuuta 2009

Virkistysloma Ryttylässä

Tää postaus on omistettu serkkupuolelleni Annelle, joka urhoollisesti jaksaa seurata mun blogia. :D


Tulin tänään kännykättömältä ja tietokoneettomalta virkistyslomaltani Ryttylästä serkkupuoleni, Mallan, luota. :) Must oli alkanu tuntuu viimeisimmän taittamisurakkani jäljiltä, ett tietsikka vie liikaa mun huomiota, joten päätin olla käymättä netissä ja vastaamatta puhelimeen lomani aikana. Ett sorry vaan teille, jotka yrititte tavoitella mua alkuviikosta! ;p

Roudasin Mallalle kaikki parin vuoden aikana kirppikseltä sängyn alle kerääntyneet muotilehdet! Malla nääs jakaa mun leikkelyharrastuksen ja tossa sille vähäks aikaa leikeltävää. :D Auton takapenkki oli täynnä lehtii ja takakontissakin iso pino. Äiti, joka mut tonne Ryttylään (Riihimäen lähellä) kuskas, ilmoitti jo aiemmin, että "Lehdet lastaat sitten autoon itse". Kylläpä tuntui pohkeissa seuraavana päivänä noiden roudaus! :D


Me Mallan kanssa lähinnä katottiin elokuvia, syötiin (must on OIKEESTI tullu kaamee syöppö!), leikeltiin lehtiä (huom! mulla toka kierros) ja pelattiin Legolas-peliä. Legolas-peli on X-boxilla pelattava Taru sormusten herrasta - Kuninkaan paluu -peli, joka me päästiin tällä vierailullani läpi! Eipä ollakaan yritetty ku viis vuotta! ;D No mut mä oon käyny tuol Ryttyläs niin harvoin, ett viis vuotta on aika harhaanjohtava aika... Oli ihanaa päästä taas huitoo örkkejä ja ampuu luolapeikkoja ym!

Onks kellään ehdottaa mitään toista tosi kivaa X-box -peliä? Kaksi torniakin ollaan pelattu jo läpi. :(



Eka mun oli tarkotus tulla Riksusta veks junalla, mut säästyki pitkä penni, ku Anne (Mallan isosisko) ja Marko anto mulle kyydin autolla. ^___^ Se auto oli IHANAN värinen, semmonen okran keltainen, eikä takapenkillä ollut turvavöitä! Siistiii! Sai istuu miten päin tahansa! Kattokaa hei miten sympaattisen Nuuskamuikkusen ostin Mallan kanssa tehdyltä kirpputorikierrokselta Riksusta! Sain myös muutaman DVD:n lainaan, mm. uusimman Bondin! JEEEIJ! Mä oon varannu ton Quantum of Solacen kirjastosta, mut oon jonossa sijalla about 200. Venaas, tarkistan Helmetist... Kahdessadasneljäskymmenes! ;D Mähän en rahojani mihinkään Makuuneihin tms. pistä, ku kirjastost voi varata 50 centillä! :D


Kuvassa alla Annen nasu nimeltään Ihan Pieni. (Vai onkos nää, Anne, sun ja Markon yhteisii?) Annella on fb:ssä MAHOTTOMAN MAINIOITA kuvia maailmalla matkaavista nasuista, mut en tiiä, pystyyks niit näkee muut ku Annen sisäpiiri. Kokeillaan: http://www.facebook.com/photo.php?pid=193667&id=675749261#/photo.php?pid=193667&id=675749261 Yritin suostutella Annee perustaa nasuille oman blogin. Perästä kuuluu...



Oisin mielelläni jäänyt vielä Ryttylään, mut Anne ja Marko olivat menossa puskakonserttiin kuuntelee Madonnaa. ;) No mut hyvä ett tulin tänään, nii ehdin nähdä Helsingissä Jukan! Oon NIIIIN ilonen, että Jukka on muuttamassa Kemistä Helsinkiin! Oon oottanut tätä TOSI pitkään ja viimeinkin se tapahtuu! JIPIIIIII!!!! Tää oli vissiin neljäs kerta, ku me tavattiin Jukan kanssa, ja Jukka on sentään mun veli. Mun veli on btw vahvempi ku sun veljet yhteensä! ;p






Kymmeneltä alkaa olee jo pimeetä. :/ No, must on ihan kivaa ku tulee syksy ja viileetä ja pimeet illat, mut se ei oo kivaa ku talvella aurinko laskee Helsingissä jo kolmelta! :S



Tonne tekis mieli ihan simona!!!

3 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Hihiii, vähäks hienoa ku mulle omistettu postaus. Mentiin sinne Ruoholahteen puskiin, mutta sinne kuulu tosi huonosti. Ostettiin sit liput mustanpörssin mieheltä. Maksettiin 30 e/lippu. Ei se keikka kyl niin hieno ollut ku mitä lehdissä on hehkutettu, ainakaan jos näki Madonnan sentin mittaisena.

Nora T kirjoitti...

NUUSKAMUIKKUNEN ♥ Mulle kans tollanen (lol riimi).

Tepe kirjoitti...

aw mul on kans just toi sama Nuuskamuikkunen, mut sil on viel hattu tallella. En lapsena osannu oikeen sitä arvostaa vaikka muumiesta tyykäsinkin, mut nyt on arvokkaana sisustusesineenä :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...