perjantai 28. elokuuta 2009

Viimeaikaiset kirppislöydöt

Ohhhhh mullon tylsä päivä! Laittelen Alfred J. Kwakkeja kovalevyltä DVD:lle ja teen tässä ajankuluksi postauksen viimeaikaisista kirppislöydöistäni.


Valtteri-kirpputorilta:



Eiks oo ihana?!!! :D Kastelukannu-laukku kuulemma Brysselistä (7 e)


Entinen luokkakaverini, Anna, oli myymässä omaisuuttaan. Tää on Ounakon (
www.ounako.com) ihan törkeen magee kaksipuolinen syystakki (10 e)! Takki ei pääse tässä kuvassa oikeuksiinsa, mut tää on to-si hieno!


Oranssi paita ja sininen toppi 50 cnt/kpl


Hirrmuinen rölli-kortti 5 cnt ja O'boy-rannehikinauha 20 cnt. Käytän noit rannejuttuja, ku mulla on toinen ranne kipee, ni se tukee sitä rannetta. You know.


Noi noppa-korvikset on myös Annalta (50 cnt). Mansikat oli 20 cnt ja yksinäinen paprika 20 cnt.


Tyttö, joka tän mulle möi, oli itse tehny tän paidan. 50 cnt.


Poolo-villapaita 1 e


1 e


Seuraavat on ostettu Riihimäestä parilta eri kirppikselt:



IhQ Maija-peltirasia 40 cnt


En sinänsä oo pehmolelu-ihmisiä, mut en voinu kääntää selkääni noille Nuuskiksen toljottaville, suurille silmille. :D Sillei oo ees hattua. Niin alaston ja hämillään. Tarjosin sille hyvän kodin kirjahyllystäni. 1,50 e.


2 e


Malmin pöytäparkki -kirpparilta:



Musta perus-t-paita 1 e ja valkoinen virkattu villamyssy 1 e.


3 e


2,90 e


Tän väri on tumman vihreä, vaikkei se siltä näytäkään kuvas. 3e.


Ja lopuksi ruskea juhlahame, joka ilokseni mahtuu mulle heti. Ei tarvii siis laihduttaa peräsimestä. :D 6 e.

5 kommenttia:

Aevo kirjoitti...

Siisti laukku kyllä ja toi viimeinen hamekin on ihana!

Anne kirjoitti...

Oon täysin samaa mieltä Aevon kanssa.

Anonyymi kirjoitti...

Ihana toi nuuskis! Voi miten tööötti!!!!!! <3<3<3<3<3

Tepe kirjoitti...

Sul on kyl niin ihana blogi ja mielettömiä kirpparilöytöjä! Miten mä missaan aina kaiken hauskan?? Tosin en pysty kokoni takia ikinä oikeen ostaa mitään vaatteita kirppareilta, mut jos löytyy jonkun mummon entiset retroverhot, niin kohta ne on mun yllä hameen muodossa! :3

Pistän kuule sun blogin stalkkaukseen...

Anonyymi kirjoitti...

ton laukun olen eka kerran nähnyt muutama vuosi sitten ikeassa yhdellä naisella ja mun piti mennä kysyyn mistä se on ostettu.No englannista...
Se on järjettömän upee...

t.kirsi jkl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...