lauantai 29. elokuuta 2009

Päivän pelastus

Mun supertylsät viimepäivät saivat vähemmän tylsää jatkoa, ku tänään törmäsin Valtteri-kirpparilla kolmeen kaveriini, Davidiin, Annaan ja Tiinaan! ^__^ Oli ihana nähä niitä taas pitkästä aikaa!!! Anna on mun luokkakaveri ammattikorkeesta, jota ilman en sitä rieputusta olis kyl kestäny. :P David on hyvä ystävä samasta paikasta, ja Tiina oli mun luokalla lukiossa. :)


David, Tiina ja Annuli


Käytiin Annan kämpillä, joka oli siinä ihan kivenheiton päässä. Voi miten pieni ja söpö kämppä sil onnnnn! Mua on purru muuttokärpänen! Haluisin niin vekka tosta mun Malmin kämpästä, jossa oon asunu pari vuotta. Haluun semmosen kämpän, mis on ikkunalauta, missä voi istua ja juoda kuumaa kaakaota!!! Annalla on semmonen...

No mut se siitä. Oli kiva nähä teit, guys! <3

Menin sinne kirpparille aika myöhään, nii en saanu ostettuu paljoo. Pienen kasan lehtiä ja nää:


t-paita 50 cnt ja huivi 1 e.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...