sunnuntai 9. elokuuta 2009

Kaipaan sinua, karkkipäivä!

"Joka päivä on leikkipäivä, lauantai vain karkkipäivä", laulaa Alatalon Mikko mun päässä - jo kolmatta päivää. Kuuluuko sinne asti?

Mä täytän viikon päästä 25v. ja olen saavuttanut viimein tavoitepainoni eli 60 kg. :) Emmä tiiä, miks haluun painaa 60 kg, mut se on vaa semmonen luku, minkä joskus valitsin. :D Oon jo vuosia lillunut siinä 50 kilon yläpuolella, mut nyt oon 60 kg! Jeeee! :D

Mut sit toisaalta... En oo omasta mielestäni syöny tai herkutellu yhtään enempää kuin aiemminkaan, mut silti must tuli 60 kg... Onko se niin, että 25-vuotiaana heitetään hyvästit huolettomalle syömiselle ja toivotetaan Painonvartijat tervetulleeksi?! (Ja missä iässä aletaan kasvaa alaspäin?) Loppuuko aineenvaihdunta 25-vuotiaana?! :o

Mä tästä hivenen huolestuneena päätin, ettei karkkipäivä oo enää joka päivä! Mä oon viimeisen kuukauden aikana huomannut, että must on tullu hirvee herkkusuu, joten oli ihan hyvä pistää hommalle piste. Tai no pilkku... JA ARVATKAA TEKISKÖ MIELI SUKLAATA ja äidin jääkaapissa ois pullaa ja kaapissa lakuja...! YHYYYY!!! Mut oon tosi tyytyväinen, ett mulla on aikas hyvä itsekuri! :) Tein ton karkkipäivä-päätöksen toissapäivänä, ja oon pysyny tiukkana. Pari kertaa oon huomannu kävelleeni ajatuksissani jääkaapille (missä ois suklaata!), mut havahtunut sitten ja kävelly pois. ;D

Vielä en oo päättäny, luenko Mäkkäri-ruoankin "karkiksi". Pullat oon, ne on karkkia. Ja sipsit ja keksit ja limu. Mäkkiruoka erityismainittakoot siks, ku meillä on seurakuntakamujen kaa tapana aika usein kokoontua esim. kuorotreenien jälkeen Mäkkiin. Se on kyl raastavaa, jos muut syö, enkä mä saa... :( No hei! Mäkkiruokaa MAX kerran kuukaudessa! Se on aika kohtuullista, eiks ni?! *odottaa myötäileviä päännyökytyksiä*

Hyvästi te kuusi karkkipäivää! Jään kaipaamaan teitä!




Mä en ihannoi laihuutta, kyse ei oo ollenkaan siitä! Mä kannustan ihmisiä syömään ruokaa, ja ihailen vähän tukevampia ihmisiä, jotka kantavat kilonsa ylpeänä! Tää mun karkkipäivä-päätös johtuu enemmänki siitä, ett alan tuntee makkaroita selässäni. ;D Ja mun naamakin varmaan saattais tykätä hyvää, jos en vetäis koko ajan rasvaa nassuuni karkkien muodossa.

Oon laskenu painoindeksini viimeks varmaan joskus yläasteella. Jos haluutte laskea omanne, voitte testata sen tästä. Mulla oli 22 eli olen "täysin ihannepainoinen. Suomalaisten naisten keskimääräinen painoindeksi on 24,2 ja miesten 25,4".

Kotioloissa tää karkkipäivä-päätös ei tuu varmaan tuottaa kauheesti ongelmii, mut esim. ens keskiviikkona meillä on serkkutapaaminen. Toivottavasti sinne ei kukaan hommaa mitään hyvää, vaan pelkästään kuivii porkkanoit ja ituja. ;D HAHAHAHAhahah... haah.... ehheh...hmm... :S



Namskis, tää oli tänpäiväinen ateria


--- ja vastapoimittuja marjoja jälkkäriks!

Ja eiku syöömään...! ;)

7 kommenttia:

Bette kirjoitti...

ei olis pitäny laskee omaa painoindeksiä ku tuli vaa tulokseks et "kärsit lihavuudesta" :--(((( nojoo tiedetää.... :[

hannalie kirjoitti...

Hööö. :/ No mut bette, oot soma ku mikä!

HennaHUO kirjoitti...

paljokos hanna on pitkä, muistelisin että oon sua hiukkasen korkeempi :)

HannaHUO kirjoitti...

Hennaaaa! :D Kiva ku löysit tänne! No mähän oon varmaan suvun lyhyin... :/ 164 cm. Kyl sä oot mua varmaan aika paljonkin pidempi. :)

Anonyymi kirjoitti...

Sä oot Hanna ihana >__< Nyt on muuten kuva tatskasta ^__~ Tulee vielä toiseenkin ranteeseen!

HennaHUO uudelleen kirjoitti...

Ihan vain HannaHUOlle tiedoksi että oon ahkerasti seurannu sun kirjoittelua ja kovin nautin niiden lukemisesta :) ja kyllä, oon hieman korkemapi eli 166 cm ;)

hAnnaHUO kirjoitti...

Oo, kiitos! ^_^ Ai oot vaa pari senttii pidempi. :o Oon luullu, ett ainakin viis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...