keskiviikko 18. marraskuuta 2015

Lontoo vol. 11 - Regent's Park

Fanitan ihan kympillä Knalli ja sateenvarjo -radioteatterikuunnelmia (1979-2010)! Ne pohjautuu brittiläiseen The Men from the Ministry -kuunnelmasarjaan (1962-77), joten jaksoissa mainitaan useita lontoolaisia kohteita. Yhdessä mun lempijaksossa Regent's Park -nimisen puiston iäkäs puistonvartija ei suostu jäämään eläkkeelle, joten muuttaa puiston ankkalammella olevalle pienelle saarelle, julistaa sen itsenäiseksi, eikä suostu poistumaan saareltaan.

Halusin mennä käymään siel Regent's Parkissa! :)


Oli kyl tosi viihtyisä paikka ja toimiva hengähdyspaikka kaupungin vilinän keskellä!

kuva: sisko

Oli paaaljon kaikenlaisia hienoja kukka-asetelmia ja -istutuksia.


Osaatko tehdä lajimäärityksen? ;)

Tässä sama lintu, harmaahaikara, eri kuvakulmasta.




Piirrettiin puistossa taas kolmen biisin ajan, niin kuin tehtiin aiemmin Big Benillä. (Meiänomakivahuomio: Piirrettiin molemmat Nompskun kanssa läheinen roskapönttö ja kumpikin unohettiin piirtää sen kyljessä oleva roskiskuvake) :)







Mä harrastin siel puistossa vähän laittomuuksia... Halusin ottaa koti-Suomeen ikkunalaudalle muistoksi Regent's Parkista oksan tosta pensaasta! Tai siis noi pensaan lehdet oli ihanan samettisiiiiiii! Ihan niinku lapsuuden tarrakirjojen samettitarrat!

Osaisko joku sanoa mikä pensas tää on?!


Nimesin mun pistokkaan em. radiokuunnelman erään avainhenkilön mukaan Hamilton Jonesiksi. (Oon nimennyt mun kaikki kasvit, koska sit mä muistan niiden olemassaolon paremmin, mikä puolestaan pidentää niiden elinikää.) Tai itse asiassa Hamilton Jonesista tuli myös Mr. Lamm, koska toi oksa oli niin pitkä.


Koska mun kodissa on niin huonosti valoa, jätin Hamilton Jonesin äitin parvekkeelle. Lammin vein omaan kotiin ja yritin kovasti kasvatuttaa sille juuret, mut ei onnistunut ei sitten millään. :'(

Sekä Mr. Lamm että HJ muuttivat lopulta biojäteastiaan. :'(

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...