torstai 26. toukokuuta 2011

Se mun näyttely



Löysin vielä jutun juurta siitä mun helmikuisesta Sikamaista mainontaa -valokuvanäyttelystä, joka siis olj Malmin kirjastossa. Osa teistä pääski siellä piipahtamaan, ja oon tosi otettu kauniista kommenteistanne, mitä kirjoititte paikan päällä olleeseen vieraskirjaani. :)

Näyttely oli pieni, mutta kesti kauan ja ensimmäiseksi näyttelyksekseni erittäin kelpo. Tässä vähän maistiaisia teille, jotka ette päässeet paikalle:




Video feat. Laru, joka auttoi mua näyttelyn pystyttämisessä. :)

Klikkaa tästä, niin näät paremmin, mitä kuvia tuol oli näytillä.

Näyttelyä rytmittämään ja lisäarvoa tuomaan olin kiinnittänyt pieniä lappuja, joissa luki tuttujeni kertomia kokemuksia roskista. Tarkoituksenani (niin kuin koko näyttelyn tarkoituksena) oli herättää ihmisissä tunteita roskaamista kohtaan. Tässä muutama esimerkkijuttu:

















Sinne vieraskirjaan tuli ihan tosi paljon kommentteja yms! ^__^ Ja nimenomaan se yms oli kaikista hauskinta! ;D




Roskilla päällystämäni vieraskirja



Tässä esimerkkejä kivoista kommenteista. :)














Sit siel vihossa oli kans ihan ihme juttuu! :D Mut pääasia, että kirjoittivat edes jotain!




Tää oli niin odotettua! :D




HAHAHAHA!!! Ihana! :D




Yhessä taulussani oli kuva lumeen tumpatusta tupakasta, ja johon olin kirjoittanut 4,45 e aski. Hinnan olin napannut jostain random-tupakkamerkistä kaupan kassalta. Joku asiaan enemmän perehtynyt osasi oikaista virheeni. Hyvähyvä, oikeaan asiaan on kiinnitetty huomiota! ;)




Tän palautteen sisältö jäi vähän auki...




:D Ööö...




Tää oli tosi liikuttava. :')



Sit sinne vieraskirjaan oli kans taiteiltu, mitä myöskin osasin odottaa.




Awww! :)




Tää kuva niinku kiteyttää koko näyttelyn yhteen kuvaan: ase tähtäämässä Aku Ankkaa päähän





Täst tykkäsin kans. :) Joku tyttö on katsonut tilaisuutensa koittaneen nähdessään mun vieraskirjan ja kynän lojumassa pöydällä. Mut hei erittäin jees. Meitsi tukee kuvataiteita! :)



Sit siel näyttelyssäni oli käyny julkkiksiiki!!!




Kelatkaa!!! Michael Jackson tullu kattoo mun näyttelyy! Ei antanu ees kuolemansa estää pääsemästä paikalle! Esimerkillistä toimintaa!





Tälle lämpesin niiiiiiiiiiiiiiiiin!!! Siis hyvin todennäköisestihän kyseessä ei ole SE Ketosen ja Myllyrinteen ihana Kari Ketonen, mut veti silti hymyn korviin. Iiiks!





Tää viesti ei myöskään ihan auennut mulle. Onks mulla Porissakin joku äiti?! Vai tarkoitetaanko tässä, että mun pitäisi mennä käymään kommentoijan äidin luona? Mäne ja tiedä.

6 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Ah, heti kun mä huomasin, että sä teit blogimerkinnän sun näyttelystä, jännitin, että oletko huomannut MUN kirjoittamaa Kari Ketosen nimmaria :D!

Kiva, kun laitoit siitä kuvan tänne, vaikkei mennyt täysillä läpi...

Mä kirjoitin sen sinä iltana, kun oltiin menossa sinne Baronalle. Mari oli mun kanssa katsomassa näyttelyä ja voi täten todistaa mun viheliäistä harhautusyritystä :).

Hanna kirjoitti...

Heli: Voih, mä niin oisin halunnut uskoa, että se oli oikee Kari Ketonen! :D

Issu kirjoitti...

Mä uskon nähneeni Ketosen Kontulassa S-Marketin kassalla, pari viikkoa sitten. Jos ei ollut, niin vähintään identtinen kaksonen.

Hanna kirjoitti...

Issu: Myyjänä vai jonottajana? Meen sinne stalkkeroimaan, jos vaihtoehdoista ensimmäinen!

Issu kirjoitti...

Tässä tapauksessa (valitettavasti?) jonottajana.

Luulen silti, että sitä kaveria näkee kassan toisella puolella korkeintaan jossain sketsissä..

Muuten stalkkamisessa lienee puolensa. Voi löytää itsensä Miamista hiekkarannalta. Tosin ei vaikuttanut ihan mun unelma biitsiltä..

Heli kirjoitti...

Laitoin ton hienon Ketosen kuvan läppärin taustakuvaksi. Kun mulla on näyttö koululla, niin saan läväyttää sen tykillä seinään XD. Muutaman kerran miesten läppäreiden taustakuvia katsoneen kiva kosto. Kiitos, Hanna, tuosta kuvalinkistä :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...