keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Punahilkka

Kaverini Riku pyysi mua täs yks päivä makutuomariksi, ku hänen piti mennä ostamaan itselleen läppärilaukku. Kivaa! :)

Treffasin sit Rikun (ja Jaakon) Helsingin keskustassa, ja ku meillä kaikilla oli nälkä, ni mentii läheiseen kiinalaiseen syömään. Kiinalainen on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin njam njam!


Riku söi kuulemma vasta toista kertaa puikoilla, mut ihan hyvin se luonnistui.


Jaakko tykkää, kun sitä kuvataan.


Toi riisisörsseli on jotain niin parasta! Puolet tästä annoksesta meni kyl roskiin, ku oli niin tulista etten pystynyt syömään. Mut onneks oli buffet-tarjoilu, ni pääsi hakemaan lisää niit hyvii ruokii.


Laaser-katse! ;D Pojat ei oikeen hiffannu tätä...

Ruoan jälkeen Riku ja mä lähettiin Stockalle ettii sitä läppärilaukkua. Jaakko lähti Tennispalatsiin, ku sil oli leffalippu, joka oli juuri menossa vanhaksi. Oisin löytäny sielt Stockalt itelleni kivoi läppärilaukkui useitakin, mut Rikulle soveltuvia oli vaan muutama hassu. Mut ihan hienon mä sille valitsin. :) Semmosen mustan.

No, kohta tuli Jaakkokin sinne meiän luo Stockalle, ku Tennaris oli kuulemma niin hirveen pitkä jono, ettei siel jaksanu venata vuoroaan. Yritti varata lippua Rikun kännykällä, mut ei sekään enää onnistunut, ku kello oli jo sen verran paljon, ettei voinu enää varata netitise.

Jaakol oli kolme vapaalippua... Pienellä suostuttelulla hän lupasi kustantaa meidät kaikki kolme leffaan, mut sillä eholla, että mä menin jonottaa ne liput. Totta mooses mä menin! :D Leffaan pelkällä jonotuksen hinnalla!!!

Pojat meni jonnekin hurvittelemaan siks ajaks ku mä olin Tennaris jonottamassa. Te, jotka olette käyneet Tennispalatsissa, voitte kuvitella jonon pituuden, ku se ulottui siis sinne yläkertaan menevien portaiden luokse. PITKÄ! Joillain muillakin oli näemmä menossa leffaliput vanhaks. ;) Mut vaikka se jono oli hirveen mittainen, ei siinä seisomisessa mennyt kuin 14 minuuttia. Se liikku tosi ripeesti, mikä lämmitti mun syräntä. :) Ja ku sit vuorollani annoin ne ilmaisliput tiskillä olevalle pojalle, hän sanoi, että joku aiempi asiakas oli jättänyt yhden ilmaislipun sinne, ni sain sit käyttää sen, ja sain siis yhden Jaakon ilmaislipuista takaisin! Awwww!

Ku lähin Tennarist, ni mua vähän himotti pistää se ylimääräinen ilmaislippu taskuuni ja olla ihan muina miehinä, mut omatunto käski palauttaa se Jaakolle. Ja ihan hyvä ku annoin. En ois saanu sielulleni rauhaa. :D

En halunnu mennä sinne, missä Riku ja Jaakko olivat nyt, ni menin sit läheiseen Kirjasto Kymppiin. Mun piti tehä Varttiin tulevaa haastattelua varten kysymykset vapaavalintaiselle henkilölle (Rikulle, haha!), ni nyt oli hyvää aikaa kehitellä niitä.





Mul ei ollu puhdasta paperia mukana, ni kirjotin yhteen mainoslehtiseen. :D Ihan hyvin mahtu!

Poijjaat tulivat n. puolen tunnin päästä kans sinne kirjastoon. Meil oli vielä jotain tunti aikaa leffan alkuun, ni jäätii sinne istuskelee vielä toviksi.



Mä kirjotin, Riku luki mun tekstiviestejä ja Jaakko luki mun aiemmin lukemaa Milla Paloniemen sarjakuvakirjaa En vaan osaa. (Suosittelen Millan sarjisblogia!!!)



Ku mä kävin varaa liput, ni mä sain (kuulemma) valita leffan! Valkkasin Punahilkan, ku mä ite halusin nähä sen, ja arvelin siinä olevan jotain pojillekin. :p


Mun NIIIIN pitää päästä kamerariippuvuudestani eroon! Hanna, leffassa EI saa kuvata!!!


Täst tyypist mulle tuli koko ajan mieleen...


Tango-Amadeus! ;D


Kiitos, Jaakko, ilmasesta leffasta! :) Ja molemmille kivasta seurasta!


Arvatkaa mitä?!! Mul on ollu yks salaisuus, mistä en oo kertonu teille vielä!



MUSTA ON TEHTY LEFFA!!!!!

5 kommenttia:

Lenore kirjoitti...

hahah toi kuvaus "young, sweet, innocent, deadly" SOPII IHAN TÄYDELLISESTI SUHUN!!! ;DDDD muahahahhahaha

Paula kirjoitti...

Laser-katse on hyvä oivallus!

norpatti kirjoitti...

Haha, laserkatse :D Thänks mainostuksesta!

Issu kirjoitti...

Ha! Mä lupaan kustantaa sen Hanna leffan, jos uskaltaudut katsoon sen. >:->

Loisto settiä taasen :D

Anonyymi kirjoitti...

Laserkatse oli ihan paras! :'D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...