tiistai 29. joulukuuta 2009

Hasta la vista!

Heido! Mä lähen tästä taas virkistyslomalle Ryttylään joksikin aikaa! Aion kattoo sikana leffoja, tehdä lumienkeleitä, nukkua makeasti ja jos talosta löytyy suksia, niin virkistää hiihtotaitojani (ekaa kertaa elämässäni omasta halustani)!

Kommentoikaahan ahkerasti postauksiani! :) Niitä teidän viestejänne on ihana lukea!!!

Jos teillä on ideoita, mistä haluisitte mun kirjoittavan, niin pistäkää ehdotuksia! Tai ett mikä on ollu blogissani parasta ja mikä turhaa. Risui ja ruusui, you know! :)

Nähdään ensi vuonna!

5 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Eiköhän niitä suksia löydy ja luistimia kanssa. Mun vanhat siellä ainakin pitäisi olla. Laduista en sit tiedä.

Issu kirjoitti...

Vai on muutkin laduille suuntimassa :o

Mulla on tänä talvena piiitkästä aikaa herännyt halu hankkia sukset ja lähteä hiihtämään. Ala-asteella hiihdin kouluun 5km suuntaansa, mut ylä-asteella kun ei ollut hiihtoa ja koulu oli 15 km päässä, niin se sit jäi. Viimeksi yrittänyt hiihtää -98 armeijassa, josta seurauksena VMTL.

Nyt olen sit ilmoittautunut Vuokattiin ja yritän päästä sen verran ulos asunnostani, että kävisin ostaan hiihtely paketin Prismasta tai jostain. Mulla olis latukin tuossa vieressä, jos vain ovat sen jo lananneet.

Toivoa sopii..

Heli kirjoitti...

Anteeks, Issu, mutta me ei olla käyty armeijaa...

Tarkoittaako VMTL=Vamman Mahdottoman Tuloksena Loma?

Hauskoja hiihtoreissuja itse kullekin, vapautukaa vihdoin peruskoulun aiheuttamasta latuvihasta!

Issu kirjoitti...

Heh. Sen verran tuo osui lähelle, että melkein pitäisi jättää virallinen versio kertomatta. :)

Kyseessä on siis Vapautus Marssi-, Taistelu- ja Liikuntakoulutuksesta.

Vaikkette armeijaa olekaan käyneet, niin lienee silti lähes mahdotonta välttyä törmäämästä solttupoikaan, joka ei joskus olisi ollut "Vempassa"..

Sen verran olin tänään jo vapaa, että kävin shoppailemassa. Sopivan kokoisia monoja vaan ei ollut, joten hankinta vielä vähän siirtyi :s

Juha kirjoitti...

Hauskaa uutta vuotta sulle Hanna, ja kaikille lukijoille kans =)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...