sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

*naps*..."hups!"

Heippa taas! :) Lupasin aiemmin, että raportoin tukanleikkuu-keikasta, jota varten mä ylipäänsä tulin ajatelleeksi itseäni leikkurina. Tässä tulee:

Elikkäs mun kaveri, Saku, tiedusteli multa about viikko sitten, ett osaanko leikata hiuksia. Hänen tukkaansa on saksinut kuulemma ensikertalaiset aiemminkin, joten uskaltauduin lopulta ottamaan haasteen vastaan. Viime tiistaina mä sit menin ja kynin sen hiukset! :D Se oli hauskaa! Välillä jälki oli NIIN pottamainen, etten naurultani uskaltanut saksiin tarttua, mut onneks Sakuki osas vähän ohjeistaa mua ja neuvoi leikkaamaan tuolta ja harventamaan täältä. :) Lopputulos oli yllättävän hyvä! Jälki ei hävettänyt mua, eikä toivottavasti Sakuakaan! ;D Kyl mä haluun jatkossakin leikkaa ihmisten hiuksii! Se oli kivaa! :D



Saku "ENNEN" ja "JÄLKEEN":






Huomatkaa, kuinka riemulliselta Saku näyttää uuden tukkansa ansiosta! ;)

Ei kyl oo nyt sivuprofiiliikuvaa, mut uskokaa mua, ku sanon sen tukan olevan ihan hieno! ;) TOSIN... ;D Tänään ku näin Sakun, nii katoin, ett "Olenpas mä taitava! Toi tukkahan on tosi hyvän näköinen." Sit kysyn Sakulta, että onks toi ny varmasti se mun leikkaama, vai onko hän salaa käynyt parantelemassa jälkeä kampaajalla, nii paljastui, että kämppis oli sitä vielä vähän harventanut! :DDD Voi jehna!!! :D No, mä siitä huolimatta aion ottaa propsit kotiin tosta leikkauksesta!

Kuka on seuraava asiakas...? ;) Anyone? :D

2 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Ihanan iloinen ilme Sakulla(:
Kai oot laittanut sillekkin linkin tästä blogistas? Voi käydä aina välillä ihailemassa omia kuviaan!

Hanna kirjoitti...

oon joo laittanu sakulle linkin. :) Haluun tänne lisää hiustenleikkuukuvii!!! :D Stailauksista ois sullekin kyl blogintäytettä. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...