sunnuntai 22. maaliskuuta 2009

Blog in!

Njoo, mä niin luulin, etten mä mihinkään blogihörhöilyyn tuu sortuu, mut niin vaan sorruin. :D Ystävälläni Agnethalla on tällainen (osoitteessa http://lovelylenores.blogspot.com) ja mä inspiroiduin! Ja pyrin tällä blogin ylläpitämisellä elvyttämään mun valokuvausharrastukseni, joka on ollut nyt talven myötä vähän heikossa hapessa.

Mä en tiiä tunnenko ketään muita kuin Neetan, jolla ois blogi. Löytääks tätä kukaan? Lukeeko näitä kukaan? :o

Oon nyt mun äitillä yökylässä, ku lähetään huomenna aamulla ysiltä Orimattilaan yksille perhetutuille. Meen opettelee tukanleikkuta ja katsastamaan paikalliset kirpputorit. <3

Öetä, mänen nukkuu!

9 kommenttia:

Lenore kirjoitti...

jeeee söpöö! ^________^

Anonyymi kirjoitti...

Onhan näillä lukijoita..

Mun ystävät Thaimaassa pitävät blogia (http://poukkulat-thaimaassa.blogspot.com/) ja Vesa ja Dancuka pitivät moista road trippinsä aikana (Osoite on vaan unohtunut, mut on kait se olemassa.).

Anonyymi kirjoitti...

Heii! Mä ainakin löysin tieni tänne, fb:ssa oli mainos :). Musta tulee vakilukija! Nyt et voi enää kirjoitaa paljastuksia lukiotyyliin... Remember J?

Anonyymi kirjoitti...

Täytyihän minunkin tulla katsastamaan, kun olit fb:ssa mainostanut! :) Kirjota lisää vaan, niin saan ees täältä lukea mitä sulle kuuluu, kun niitä maileja ei näy ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hahee! Mullakin on blogi: http://zeforah.blogspot.com/

Mä yritin tilata sun blogia, mutta sulla ei ole sitä "Lukijat" osioo.. plööh. Lisää se! >_<

Hauskahan se on päästä Hannan ajatuksia lukemaan, itsekin olen omistanut monenmonta blogia, yksi angstiblogini olikin erittäin suosittu joskus, haha.

Haliiiii, toivoo kaimasi ^_~

Anonyymi kirjoitti...

Jee ihanaa sulki nyt blogi! en ees tietty et nettal on. Nyt voin vaan lukee teidän plokei töis! hehe!
t. anna X)
ps. muutan alppilaan! millon mennää kirpparille?

Anonyymi kirjoitti...

Mäki oon kova blogien selailija, vaikka en omaa omistakaan :D! Ihana ulkoasu sulla tässä blogissa!

Hanna Huokuniemi kirjoitti...

Oi, vähänkö ilostuin, ku olitte tulleet kirjottamaan tänne!!! Päivittelen blogiini piakkoin! :)

Neetta: You're my inspiration in almost everything! <3

Defner: Ainiin, totta! Mäki muistan nyt lukeneeni Vesan blogii, mis oli jotain Israel-kuvia.

Heli: Joo mä TOIVON, etten ois enää niin teini, kuin silloin J:n aikoina. ;)

Aevo: Jeee! Kiva ett säki löysit tänne! ^__^

Zefora: Hei mun pitää tutustuu sun sivuihin paremmin! Mä sen Lukijat-osion poistin, ku en tajunnu mikä se on. :P Oon vielä aika keltanokka täs bloggailemises.

Anna: Hei ihanaa, Anna! En oo kuullu sust pitkään aikaan mitään! <3 Ois joo kiva nähdä (vaikka kirpparin merkeissä)!

Maiju: Hihii, kiittiii! ^__^ Kiva ku tulit kurkkii! :D Tuu uudestaanki!

Ilona kirjoitti...

Lisää blogittajia jee! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...