maanantai 12. marraskuuta 2012

Berliini vol. 6 - Shopping

Jokseenkin kaikissa matkamuistomyymälöissä oli valokuvaaminen kiellettyä. Tai ku kysyin kassalta lupaa kuvata, nii useassa paikassa vastattiin "Pomo on sanonut, että mielellään ei". Mut sain ottaa pari kuvaa, jos kerroin mitä halusin kuvata. (PS. Mä sit pyysin Sinskuu pitelee tota paitaa.)

Yks reppana kassatäti laitto mua varten neljä pientä rintaneulaa riviin siihen tiskille, ja pakkoha mun oli ottaa kuva, ku en kehannu sanoo, ett "Emmä teiän pinsseistä oo kiinnostunu". :D


Ku kuvasin tän karkkipussin yhes kioskis (meinasin sanoo "yhel Ärrällä"), ni noin mun ikänen kassatyttö rupes kauheesti kuulustelee mua, ett miks otin kuvan ja mihin se tulee. Kysy monta kertaa samat kysymykset. Mitähä sil oli salattavaa...? ;)

Berliinimunkkeja!

Lisää berliinimunkkeja!

Awww, nallen muotoisia metukoita. 

Tommonen salaattiannos maksaa Suomes jotain 6 euroo!

Mansikka-Fanta oli hyvää

Sesamstrasse ;DD Toi Strasse oli kyl semmonen sana, ett sen oppi matkalla hyvin.

Pistäydyin yhteen leijakauppaan, ku oli semmonen väriloisto.

Saippuakauppa.

Voih, tää mua harmittaa kauheesti...! Ihana kauppa, joka oli menny just kiinni!

Tuol ois ollu vaik mitä ihanaaaaaa! :((( Otin kuvan siitä myymälän nimestä, ett löydän sen kaupan joskus tulevaisuudessa, mut...

... ota tosta nyt sitten selvää! :(

Mopsi-smoothie! ^____^

Ylihintaisia vesimelooneja.

Namileivoksia.

En ostanut, mulle riitti ihastelu.

Ja suklaata.

Tämmönen suklainen karhu oli yhen suklaapuodin näyteikkunassa. Mulle tulee kyl tost mieleen vain jokin, joka on juuri noussut bajamajasta...

Erikoisen muotoisia persikoita.

Ei menty käymään Luonnontieteellisessä museossa, mut onneks löysin itelleni matkamuistoks tommosen eväsrasian. ^____^

Mäkkärin hampurilaisetki oli edullisempii ku Suomes.

Oisin halunnu ostaa Magnum McFlurryn, mut olivat loppuneet. :(

Ostin sit Snickers McFlurryn, mikä oli jotenki tosi eksoottista, mut nyt oon (kai) nähny jo Suomeski noita Mars McFlurreja, joten plääh. :)

Haha, ostin yksinkäyskentelylläni tommosen Mango Smoothien, ku halusin päästä hyväl omatunnol jonnekin kauppaan vessaan. ;D Siihen smoothieen tuli paljon jäämurskaa, ja ku muistin sen Sinskun kraanavesipelottelun, ni mä sain kauheen luulotaudin juotuani tota smoothieta. :D Luulin tulleeni mahavaivaiseks, mut uskon yllyttäneeni ite itteni siihen huonovointisuuteen. Meni se pian ohi. :)

Sori mut oli PAKKO laittaa kuva ehk maailman mauttomimmasta maustesirottimesta! ;D


(Jatkuu ensi numerossa... EI tissisirottimien merkeissä!)

1 kommentti:

Mielikuvia elämästä kirjoitti...

heips Hanna, mukava lukea matka kuulumisia :) . Toi hinta suhde jäi kiukuttamaan, suomessa kauppiaat/ravintolat vetää hyvä uskoisilta suomalaisilta vähintää tuplahinnan kaikestä näköjään .. murr..

Jos tuolla on tupla enemmän ostajia niin täällä saadaan tuotto sillä että yks asiakas maksaa yhden tai kahden asiakkaan verran jostain hampparista...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...