perjantai 22. syyskuuta 2017

Kirpparilöytöjä

Vuoden 1997 parasta ennen -päiväyksellä olevat tyhjät maustepurkit, oijoijoi!
0,50€/kpl (Suomenojan kierrätyskeskus)


Yks lemppari-Uunoistani!
0,80€ (Niittykummun Fida) 


:D Olin ala-asteella rakastunut Iiro Seppäseen! En tee tällä mitään!
0,20€ (Kyläsaaren kierrätyskeskus) 


Oon fillaroinut tänä kesänä paljon, ja harmitellut takaatani suhahtavia kamikaze-pyöräilijöitä. Nyt eivät pääse yllättämään! 
1€ (Puotinharjun Fida)


Mun viherkasvit saa ohjeiden mukaista huolenpitoa nyt kun löysin mielenimukaisen (eli vanhan) sumutepullon. 
1€ (Suomenojan kierrätyskeskus)


Oon myöhännäisherännäinen, kun vasta joskus vuosi sitten innostuin Pokka pitää -sarjasta. On tullut TV:stä sentään jo vuodesta 1990 lähtien. 
DVD-boksit 1,50€ ja 1€ (Niittykummun Fida)


Gromit. Tussaan sen silmät takas mustiksi, ni avot! 
0,25€ (Suomenojan kierrätyskeskus) 

Ristipistokehikko pienille töille.
1€ (Malmin Fida) 


Ihmisten kirjahyllyt on ihana asia! Musta on kiva silmäillä, mitä kirjoja ja muuta kamaa tuttujeni hyllyistä löytyy. Omaan hyllyyni ostin täydennykseksi Huoneen (2€, Tammiston Kontti) ja lapsuuteni yhden lempikirjan, The BabySitters Club ykkösen (1€, Itäkeskuksen Kontti). 

Pistin just siskontyttöni lukemaan tän jälkimmäisen, ja pidän heille siitä kokeen lähiaikoina. Tarkotus on siis innostaa heitä lukemaan kirjoja. Kokeesta saamiensa yhteispisteiden mukaan palkintona on jotain leffakäynnistä vessan siivoamiseen.


Tää oli mun ostamaksi kirjaksi tyyris, mutta piti hankkia. 
3,50€ (Lahden Fida) 


 Ostin jo joskus aiemmin Onneli ja Anneli -kirjan, mut siinä oli joku vesivahinko, ni nyt löyty uusi.
2€ (Koivukylän kierrätyskeskus)


Itsekin kirjoja taittaneena tykästyin tämmöseen lastenkirjaan.
0,60€ (Niittykummun Fida)


Okei en tiiä mitä mä ajattelin, koska perhoset on oksennustaudin jälkeen yks kammottavimmista asioista maailmassa.
2€ (Malmin Fida)


Sit kuule ihan vaan tämmönen tavallinen Tupperwaren astia, mis säilyttelen tällä hetkellä marja-aronioita aamiaismysliä varten.
1€ (Koivukylän kierrätyskeskus)


Eka kausi. Joskus 20 vuoden päästä on kiva palata tähän.
1€ (Riihimäen Iso Kirppis) 

Ansa ja Oiva oli ihan parhaita!
2€/kpl (Tikkurilan Lähetyskirppis Patina)

Näistä pyydetään usein viittäkin euroa.
0,50€ (Riihimäen Iso Kirppis) 

Siis en kestä!!! Aikuisuus on ihana asia, kun voi hankkia kaikkea mitä lapsena ei saanut! Tästä maksoin vähän enemmän kuin normaalisti maksaisin, mut kerrankos sitä!)
(5,50€, Facebookin kirppis) 


Mulla käsi tärisi onnesta, kun kurotin näitä kohti! :D Näitä vanhoja, itse-ommeltavia Halinalletyynyjä löytyy siis TODELLA harvoin, ja nyt löyty kaksi! Ja tuo sydämen tahrakin irtosi sappisaippualla.
1,50€/kpl (Leppävaaran Fida) 

Sit sokerina pohjalla: Arabian Gardenia-muki! Oi autuutta! Totesin kyl tämän löytäessäni, että mulla ei oo varaa (tai siis itaruus ei veny) Gardenian kohdalla kuin kakkoslaatuun. :D Onneksi tää oli semmoinen! Mut mun silmään täydellinen!
5€ (Kaivarin Kanuuna) 


Ja vieläkin valtaisampi löytö! Oon jahdannut tätä Jahtia kirppareilta ja leffadivareista varmaan kolme vuotta (huuto.net on liian helppo) ja NYT LÖYTY! Karkeloikaa kanssani!!!!
1€ (HakunilaKirppis)

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...