lauantai 6. elokuuta 2016

Lastenleiri lasten silmin

Olin pari viikkoa sitten seurakunnan lastenleirillä ohjaajana. Vuosikymmen sitten otin aina leireillä satoja valokuvia, mutta enää ei jaska. Oon päässyt pahimmasta yleismaailmallisesta dokumentoimistarpeestani yli, mutta pokkari kulkee kuitenkin edelleen päivittäin mukanani minne hyvänsä menenkin. Koska koskaan ei voi tietää, milloin sitä tarvitsee. (Vastaus päässäsi pyörivään kysymykseen: Nokia 3310) 

Yks leirin tyttökolmikko oli tohkeissaan kun sai kuvata kamerallani. Seuraavat tunnelmakuvat leiriltä on otettu heidän näkökulmastaan. :)






















Ei oo kerta tai kaksi ku oon sanonu tytöille, että "Älä... zoomaa... naamaan... Ei... tuu... kiva... kuva!" (Mut just nää tämmöset oli heistä niitä kaikista kivoimpia...)


Korviini kantautui tieto, että jollekin ikkunaan törmänneelle linnulle oli pidetty hautajaiset, mutta kuvasta päätellen uhreja oli useampiakin!?


"Partatyyppi istuu"


Leirin lopussa järjestimme roskienkeruutalkoot. Ahkerat lapset keräsivät leirialueen pelikentiltä ja nurmilta puolen tunnin aikana yli 800 roskaa! Ai että mun sydäntä lämmitti tämä uusi sukupolvi! (Kuva: minä)


Porkkana: 5 roskaa = 0,20 € käytettäväksi leirin karkkikioskilla. Eli nää roskat on arvoltaa 20 cnt.(Oltiin aika höveleitä...)









Lastenleireillä yks suosituin aktiviteetti on huvutus. Meitsi päätti tehdä eläimen, joka ei vielä tässä vaiheessa näyttänyt siltä miltä piti.


Lisää massaa selkään.


Alkaa muotoutua...

Tadaa, se on panda! Mun oli tarkoitus tehdä sen kroppa aluksi harmaalla ja vetää sitten valkoista ja mustaa päälle, mut eipä ollutkaan mustaa huopaa.


Mut ihan söötti siitä tuli näinkin. :) (Monia adoptiovanhempia ilmoittautui.)


Rakastan huovutusta! 

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...