tiistai 2. syyskuuta 2014

Espanja vol. 7 - Ryöstöpuuhia

Mä oon vähän semmonen reissukaveri, ett haluun kulkee myös yksinäni. Ku mul on aina suuret odotukset ulkomaanmatkoilta, ni en halua jämähtää tekemään asioita jonkun muun suunnitelmien mukaan (toki siis menin yhteisille visiiteillemme, mut vapaa-ajalla otin omia vapauksia). Tää postaus kertoo yhestä mun omasta reissusta.


Noin kilsan päässä majapaikastamme oli ihania puita. Toiset oli viikunapuita, ja toisii en muista. Käppäilin niiden ohi jonnekin pöpelikköön.


Maassa lepäävä kyltti kertoi tulostani... jonnekin.


Jonkinlainen ampumarata tais olla kyseessä. Paikka näytti hylätyltä, ja pimeällä mua ois pelottanu olla tuolla. :D


Siel oli ihanaa!!!


Menin kurkkimaan noista ikkunoista sisään.


Juu ei sil ampumaradal varmaan kovin aktiivista toimintaa oo ollu enää lähiaikoina.




Toi paikka oli ihan hullun kuvauksellinen! Menin kurkkaa kaikista ovista sisään...


Miesten vessa oli vähän heikossa hapessa.


Eikä naistenkaan puoli ollut kummoisempi. Tulkitsin pahvikyltin tekstin niin, ettei kannata yrittää juoda sitä vettä, paitsi et ei siel ollu (enää) kraanaakaan.




Miesten vessan ovessa ei ollut hävityksenkauhistuksen jäljiltä mitään kylttiä, mut naisten vessas oli tämmönen. Mä olin sit osallisena pistämässä tuota paikkaa rapakuntoon... ^___^


Pihistin sen ovikyltin!!!!


Nyt se on mun vessan ovessa. ^___^

2 kommenttia:

Issu kirjoitti...

Lol!

Paula kirjoitti...

Hieno kuvareportaasi hylätystä paikasta.
Tuo vessanovinainen lienee ollut aika kauan syömättä, kun on kokonaan vyötärö häipynyt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...