lauantai 19. huhtikuuta 2014

Kahdeksan kirpparin aarteet

 Tää ihana pikkupyyhe tarttui mukaan Lönkan Fidalta (1,50e).


 Mä tuskin koskaan polttelen kynttilöitä kotona, mut täs oli niin IHANAT retrovärit! (Hakaniemen Fida, 1,50e)


 Tän vuosikymmeniä vanhan kaverin mä aion ottaa sit joskus mukaan, ku meen kattoo sitä oikeeta pandaa (kunhan ei taas delais ennen aikojaan)! ^__^ (Hakaniemen Fida, 1,80e)


 Katoin tän leffan just tos pari viikkoo sitten Mallan kanssa. Katsomistani leffoista noin 1/20 on semmosii, mitkä haluun ostaa itselleni, mut tää oli semmonen! Mielettömän hyvännäkönen leffa! Nightiwishistä en kyl niin piittaa, mut ei se haittaa. (Malmin Pöytäparkki, 1e)


 Aion vaihtaa/siirtää noi hihnat vähän kauemmaks toisistaan, ni sit täst tulee ihQ olkalaukku! ^__^ (Malmin Pöytäparkki, 2e)


 Ostan kirjoja tositosi harvoin, mut tää valloitti mun sydämen! Kirja kertoo äidistä, joka ostaa kaiken kirpputorilta!!! Ihanaa!!! Esimerkillistä!!! Vähän niin kuin mä! (Jäähallin kirppis, 1e)


 Tää söpö patalappu löytyi Oivan Kirppiksen alelaarista (0,50e).


 Toivottavasti ees joku mun lisäks uskoo, ettei mulla ole vauvakuumetta... (Mäkelänkadulla sijaitseva kirpputori Löytöretki, 4e)


 Tääkin on tosi vanha, ihana! (Vantaan Lanttila, 0,20e)


 Ihanaa ku löytyy vanttilistalla olevia leffoja! Ei löydy usein, ku sil listal ei oo montaa. Viel pitäis löytää Skyfall (James Bond -leffa), Kadonneiden lasten kaupunki, Kumman kaa vol. 1, Everything is Illuminated, Kuuprinsessa, Thomas ja Lovely Bones - Oma taivas. (Lanttila, 2e)


 Meinasin ostaa tän Rebelle ja Noomille! :D Muistatteko tätä? Me katottiin tätä ala-asteella enkun tunneilla. Mut en ostanu, ku muistan myös, etten tykänny täst yhtään... (Lanttila)


 BENGALINTIIKERI ALKUPERÄISESSÄ PAKKAUKSESSAAN!!!! Tätä vois sanoa jopa keräilyharvinaisuudeksi! :D EN ostanut. (Lanttila)


Oiiih, Espoossa yhellä kirpparilla oli mun lempi-Arabiaa!!! Mut ei mul oo varaa noihin. :D (Kirpputori Ankkurinappi)



Sit lopuks viel joku mun älynväläys:

 Ostin joskus vuosia sitten tämmösen VHS-kasetin, ku aattelin ett siit tulee cooli sisustuselementti......


Koin esineen jotenkin huvittavaksi, kun leffa kertoo huligaanikoirasta, ja sit toi video on ihan tommonen nakerreltu... Jossain laatikonpohjallahan tää on sit lojunu vuosikausia, ja nyt ku olen valokuvannut sen, päästin sen videokasettien taivaaseen.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Päivän huippu-uutinen: http://yle.fi/uutiset/korkeasaareen_on_tarjottu_pandoja/7203102
Ehkäpä kohta voidaan nähdä pandoja ihan Suomessakin :)

Hanna kirjoitti...

Joo mäki kuulin!!!! :D Se ois ihan mahtavaa; mun ei tarviis lähtee ettii niitä mistään ulkomailta!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...