maanantai 23. heinäkuuta 2012

Lapista pois

Ettei kukaan teistä jää siihen luuloon, että oikeesti oon syönyt poron kakkaa:






Vierähti taas tovi etten oo postannut, sooooriiii. :)


Takapenkin matkaseura parhaimmillaan. ;)


Noomi ei ollu koskaan ennen käyny ulkomailla, ja ku toi oli niin hollilla, ni päätettiin mennä vähä käymää Ruotsissa.


Rajalla ei tarvinnu näyttää henkkareita tai mitään!


Pysähdyttiin Napiksella ottaa vähän kuvia. :)


Sit ku mä rakastan tutkia ulkomaisten ruokakauppojen hyllyjä, ni tässä teille taas muutamii maistiaisia:


Näkkäripaketti. (Meinasin sanoa ihana, mutku mä käytän ihana-sanaa ihan liian paljon, ni yritän välttää)


Marmeladi oli tommoses hernekeitto- ja maksamakkaratyyppisessä pakkauksessa. :D


Nakkisäilykkeitä.


Miellyttävää pakkaussuunittelua!


Anteeks, mut tää on ihana!


Tää näyttää niiin ulkomaiselta jätskiltä!


Hihii!


Tykkäsin täst värimaailmast!


Pähkinöitä. ^___^


Sit siel kassan tykönä oli valtava kaapillinen nuuskaa. :o Ihan normikaupassa. Ei Suomes must oo.

4 kommenttia:

Paula kirjoitti...

Voi pöhkö sua, mitä menit tunnustamaan noi papanajutut!! Olis saanut huumorintajuttomat olla tajuttomana...

Niin, siitä näkkäripaketista, jossa on Taalainmaan pollen kuva (Dalahäst), voit sanoa ihanan sijasta IHAHAA!

Anonyymi kirjoitti...

Juu, ei myydä Suomessa laillisesti nuuskaa.

Suomessakin on noita Leksands-näkkileipäpakkauksia. On muuten parasta näkkileipää ikinä!

Minä kirjoitti...

Kivoja kuvia :--)

Mia M kirjoitti...

No huh! Mä jo pelästyin! *sydän tykyttää vieläkin* :'-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...