tiistai 23. maaliskuuta 2010

Huono äiti

Te naispuoliset blogini lukijat, joilla ei ole vielä lapsia! Onko sulle koskaan tullut tunne, että oot huono äiti? Ei siis silleen, ett "Mä oisin varmaan tosi huono äiti" vaan että "mä olen huono äiti". Mulle tuli semmonen olo tos sunnuntaina! :D

Olin toissapäivänä äitin kaa Malmitalolla (semmonen kulttuurikeskus täällä Hesassa) myymässä Heli-siskoltani saatuja vanhoja lastenvaatteita. Siel oli semmonen lastenvaatekirppis-päivä ja muutakin häppeninkiä. Ihan pipona vauvoja!!! Tost yllä olevasta kuvasta ei välity se popula, mitä siel oli.

No mä itseasiassa oli siel myymässä vaan vähän aikaa, ku mun veri veti enemmän Valtteri-kirpparille shoppailemaan ku myymään lastenvaatteita. Mut jossain vaiheessa Valtterilt tultuani tuurasin äitii, ett se sai vähän jalotella. Kävin hakee meille läheisestä Mäkistä ruokaa ja mä sit asetuin sinne äitin myyntipöydän taa lattialle istumaan niin että jalat oli pöydän alla. Siel mä sit mutustin ranskalaisii. :)

En voinu sille mitään, mut mulle tuli vähä tyhmä olo ku istuin siel lattialla puoliks ihmisiltä piilossa. Ku jotenkin aattelin, ett ihmiset olettaa niiden kuteiden olevan mun lasteni pieneks käyneitä vaatteita! Ja ku istuin toisinaan siinä äitin penkillä yksinäni, nii ihmiset saatto kysyy mult jotai detaljei niist vaatteista, johon mun piti aina vastata, ett "Ei mitään hajuu". Mulle tuli IHAN semmonen huono äiti -fiilis. :D Mua ei jaksanu yhtään hetkauttaa ne kaikki vauvat ja vanhemmuuden intoa puhkuvat äidit ja isit! Mä vaa istuin pöydän alla syömässä ranskalaisia...!


No oli siel kirpparil yks mies, joka ymmärsi mun oikean roolin. Ku sen about parivuotias poika hamusi mun penkillä retkottavaa kaulaliinaa, nii se mies sano pojalleen: "Ei saa ottaa tädin kaulaliinaa". NII! Mä oon TÄTI enkä äiti! ;)

Ei siis siinä mitään, tuore äitiys on varmasti fantastista. Ei vaan oo vielä mun juttu. Mulle riittää tätiys vallan mainiosti! :) Oman lapsen saamisessa mua tällä hetkellä lähinnä kiinnostais se, että sen vauvan saa sit pukea kaikkiin söpöihin vaatteisiin! Mut jos mul on kauhee tarve pukea, nii voin vaatettaa jotain nukkeja. ;) Ja Rebekkaa ja Noomia! Mistä päästäänkin seuraavaan aiheeseen! :)




Rebekan ottama kuva. Taitava tenava! :)

Rebekka ja Noomi oli meillä hoidossa tiistaista lauantaihin. Tässä tuoreita kuvia! :)


En kyl usko, ett tää ois kaikista mukavin asento katsoa piirrettyjä.


Veikeä Noomi!


"Näytä kuva!"


Ostettiin Reben kanssa kirjastoreissulta tytöille pompulat.


Täs on syöty jätskiiii.

Todettiin Reben kanssa, että mansikkajäätelöstä saa Barbapapan. :D




Oltiin käymässä äidin ja tyttöjen kanssa mun isotädin luona. Tytöt oli reippaita ja lauloivat varmaan 10 laulua. :)

2 kommenttia:

Issu kirjoitti...

Loistavaa!

Ensi kerralla laita paita päälle, jossa lukee, "Olen täti, en äiti". :D

Vaihtoehtoisesti "Olen vain myymässä täällä".

Aevo kirjoitti...

Hanna, äitiys on kyllä maailmassa ihaninta. :) Ainakin niin pitkään, kun lapsi hymyilee ja käyttäytyy hyvin. ;)

Mahtavia kuvia ja Rebestäkin tullu jo harvahammas. :) Video etenkin oli huippu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...