perjantai 4. joulukuuta 2015

4. luukku: Keljutus vs. optimismi



Päätin tos yks sunnuntai lähteä naapurikaupunkiin kirpparille. Aiemmin oon mennyt sinne pitkäveteisesti kahdella junalla, mut äskettäin alkoi liikennöimään ihan uus bussi, ja katoin että sillähän pääsee tosi kätevästi ja nopeammin kuin niillä kahella junalla. No, ku sunnuntaisin busseja ei mee turhan tiuhaan, menin pysäkille hyvissäajoin. Venasin pitkään.

Sit ku se bussi tuli, viittasin. Mutta se bussipa ajoi iloisesti mun pysäkin ohi! (Myöhemmin kuulin, ett se pysähtyy vain joillain pysäkeillä, ku on pikalinja tms.) Mua keljutti iiiiiihan sairaasti!!!!!! #@%*! Plus nolotti ku toopena olin viittilöinyt bussille, jonka ei ees kuulu pysähtyy siin pysäkil. Ärsyyntyneenä lähin sit tarpoo sinne hemmetin juna-asemalle ja saatoin vähän murista vastaantulijoille.

(kuva pöllitty netistä)


Mut sit päätin lakata olemasta ärsyyntynyt. Koska mistä mä tiedän, etteikö olis PAREMPI että meen just niil junil! Rupesin huvikseni keksimään syitä, miks oli hyvä ettei se bussi pysähtynyt ja ottanut mua kyytiin:

- Eka ja ilmeisin syy ois tietty se, ett bussi tulee matkalla RÄJÄHTÄÄ. Jäin siis henkiin!

- Junassa saatan törmätä johonkin tuttuun ja tulee kiva juttutuokio

- Saatan välttyä törmäämästä johonkuhun, johon en välitä törmätä

- Saatan olla avuksi jollekin esim. tietä kysyvälle

- Voi tulla yllättävä vessahätä ja junassa on vessa, bussissa ei

- Voi iskee hirveä nälkä ja Pasilan juna-asemalla on ruokakauppa

- Jollain on huono hiuspäivä ja sille tulee parempi fiilis ku näkee mun reuhkan, haha ;D

- Saatan kuulla junassa jonkun kakaran parkuvan ja totean, että mun hoitolapset on ihanan helppohoitoisii (Oon siis aupairina Espoossa)

- Saatan kuulla radiosta jonkun tärkeän uutisen tai hätätiedotteen, ku en joudu bussissa katvealueeseen just ku se tulis radiosta (Ööö...)

- Kun saavun sinne kirpparille myöhemmin, siel saattaa olla jo vähän halvempaa ku myyjät laskee hintoja loppuajasta

- Aikaisemmin saapuessani saattaisin nähdä jonkun toisen ostajan vievän jotain ihanaa just mun nenäni eestä. Nyt en nää sitä eikä siis harmita.


Tuli heti paljon parempi fiilis! :D Ei haittaa vaik bussi meni ohi!
Suosittelen muillekin tämmösen listan laatimista! Kevenee mieli!


Tykkää Huokunista Facebookissa.
Saat tiedon uusista postauksista seinällesi.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...