perjantai 17. heinäkuuta 2009

Mulloli häät!

Mun rakasrakas lukiokaveri, Siiri, meni lauantaina naimisiin! ^___^ Sori vaan kaikki, joiden häissä oon aiemmin ollut, mut Siiri oli kyl maailman kaunein morsian! Olin ihan varma, ett onnenkyynelehtisin koko hääjuhlan läpi, mutta pystyin sit hillitsee itteni. ;) Oli tosi ihanat häät!







Hääpari, kaasot ja bestman. Huomatkaa sulonen pikkupoika! <3


Siirin polttareissa tutustuin mm. ihaniin Dinaan ja Miaan.


Naminam!





Tein Siirille ja Henkalle tällasen onnittelukortin. ;DD


Onnea vielä kerran S & H! <3

Seuraavassa postauksessa kerron, mitä muhun liittyviä seurauksia oli Siirin naimisiinmenolla...

4 kommenttia:

Lenore kirjoitti...

mmmmmikä ihmeen kokopeittävä mekko sul on ollu pääl!?!? :o olisit vaa laittanu sen minkä lainasit benalta!!! :D tai se hame mikä sul oli :)

hanna kirjoitti...

Haha! :D Oisin laittanuki sen hopeisen, mutku se ois vaatinu vyön, enkä mä löytäny mitää hyvää. :/ Eikä siihen hameeseen ollu sitä toppii. Noh, onneks mä en ollu juhlien keskipiste. :D

Heli kirjoitti...

Toi Hannan mekko on oikeesti magee! Tossa kuvassa se vain ei TODELLAKAAN tuu esiin... Ja Hanna näyttää aavistuksen aneemisen väriseltä uusien ystäviensä rinnalla :D.

hanna kirjoitti...

Heli: Hih, kiitos puolustuksesta! :D

Mä olinki panostanu vaatetukseeni oikein kunnolla: Kengät oli roskiksesta ja mekko pelastettu menemästä matonkuteiksi! ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...