torstai 30. heinäkuuta 2009

Kukkia ja mehiläisiä

Kävin tänään taittopäivän päätteeksi Viikin kirjastossa lainaamassa Broken Flowers -elokuvan soundtrackin. :) Mukaan tarttui myös seittemän muuta CD:tä. Mä lainaan usein CD:itä kannen perusteella. Jos kansi miellyttää mua, niin sitten ehkä musiikkikin. ;) No, toi ei toimi kovin usein, mutt oon löytäny tällä menetelmällä mm. Utada Hikarun, Statelessin ja Mp4:n. Suosittelen! Ilmaista huvia! :)

Kello oli jo kahdeksan, kun lähdin vekka kirjastosta. Mun oli tarkotus käydä ruokaostoksilla viereisessä Prismassa ja mennä takas kämpille, mut päätinkin ostaa rasiaan yhtä salaattia (kurkkua, tomaattia, punasipulia, punakaalta ja joulukinkun makuisia lihapaloja) semmoselt ruokatiskiltä + pillimehun, ja sit menin kävelemään Viikin pellolle eväitteni kanssa. :) Nami! Tai emmä pellolla kävelly, vaan siin polulla, joka vie metikköön ja lintutorneille. En ollu kuitenkaan kauaa siel, ku aurinko oli juuri laskemassa, eikä mulla ollu pitkähihaista mukana.

Jäin kuvailee mehiläisiä medenkeruupuuhissaan. :) Sit siel pellon keskellä oli pari tyyppiä pitämäs photoshootinggii. Heillä tuli varmasti upeita kuvia auringonlaskua vasten! Mäki haluan joskus valokuvaamaan auringonlaskun aikaan pellolle! Tai valokuvattavaksi!











Käykääs kattoo, ku Neetal on blogissaan arvonta!

4 kommenttia:

Rahien kirjoitti...

kimalaiset on söpöi

Anonyymi kirjoitti...

Näitä on kiva lueskella aina silloin ja tällöin, mut en mää tiedä mitä näihin aina osaisi kommentoida.

Issu kirjoitti...

Sitä paitti tää on alkanut sorsia mua ja tulkkaa mun OpenID tunnukseni miten sattuu. Pitäis kait jaksaa kattoo, jos sen saisi korjatuksi, itsehän mä sen kerta rakensinkin..

Hanna Huokuniemi kirjoitti...

issu: kommentoi vaik "check!" tai "Roger that!" tms. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...