sunnuntai 14. elokuuta 2016

Kirppistelyä

En tajuu miks, mut mulla ei vielä ollut tätä! 2 € (Vantaan Lanttilasta)


 3 € (Suomenojan Kierrätyskeskuksesta)


Kolmas muki, jeee! 0,50 € (Suomenojan Kierrätyskeskuksesta)


 Kirppikseltä löytyy cooleimmat albumit! 1 € (Puotinharjun Fidalta)


 Sit viel pitäis keksii mitä kuvia tänne kehittäis.


 Ihanan värinen hammasharjakotelo, jonka toki keitän ja desinfioin ja räjäytän edellisen omistajan hammaskariekset taivaan tuuliin ennen käyttöönottoa. 1 € (Sturenkadun Samaria-kirpparilta)


Oon lapannut lapsena puuroa tämmösestä kulhosta serkkulassa! 0,90 € (Puotinharjun Fidalta)


 Tää kierrättämiseni menee vähän hiuksien halkomiseksi, mut tulin iloseks tästä ostoksesta. Ens joulun lahjakriisi on jo hivenen pienempi. 0,20 € (Sörnäisten Fidalta)


Ihana pikkulautanen! 1 € (Suomenojan Kierrätyskeskuksesta)


Soda Stream -pullo! 1 € (Suomenojan Kierrätyskeskuksesta)








Suurin osa mun kukkaruukuista on tämmöstä samankaltaista luonnonvalkoista muovia. Tykkään! 2,50 € (Toivonsäde-kirpparilta Siilinjärveltä)


Oijoijoi!!! Alfred-paita! Pahus ku en mahu tohon enää! :D 2,80 € (Hakaniemen Fidalta)


Kuvassa vietämme mun 9-vuotissynttäreitä. Äiti oli tehnyt mulle tommosen Alfred-puvun (ja astiatkin samaa sarjaa) ja mul oli pienenä myös Alfred-mekko.


En epäröiny hetkeäkään ku tän näin! Hitsi ku ei oo omia lapsia!


Tää paita on näköjään ihan tehtaalta! En oo törmännyt ennen.


Haaveilen ett pääsisin joskus kiertelee autolla Suomee ihan vain kirpputorilta kirpputorille. Jos joku joskus lähtee, niin mua saa pyytää mukaan!

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...