perjantai 4. syyskuuta 2015

Lontoo vol. 4 - Kello ja sillat

Kun ennen matkaa mietittiin, missä kaikkialla siellä Lontoossa haluaisi käydä, mä kerroin halustani nähdä London Bridge. Siitähän on tehty se biisikin ja kaikkee.

Sanokaa sivistymättömäksi, mut oon koko elämäni luullut tätä siltaa London Bridgeksi! Mut opin ett tää onkin Tower Bridge.

Vähänkö olin pettyny, ett kuuluisa London Bridge onkin tämmönen tavis! :D Olin tol sillal ja kyselin, ett missä se London Bridge oikeen on, ja kuulin seisovani sillä juuri...


Syytän mm. tätä musavideoo, ett oon luullu aina väärin:




Mut sit en tiiä, ku YouTubest löytyy tämmösiiki videoita:




Ja löytyy myös tämmösii:



Ett ota noista sit selvää.


Mut Tower Bridge oli mielestäni tosi kaunis!

London Bridge puolestaan... njää...




Mutta SITTEN! Ihan EHOTTOMASTI oli päästävä näkemään tämä:

Tunnistatko rakennuksen...?

Joko hoksaat?

Maailman tunnetuin kello!

BIG BEN, JEEEEEE!!! Plus nolot turistit kuvaamassa todistusaineistoa.
(kuva: äiti)

Siskot ja minioni

Olin niin innoissani tän Big Benin näkemisestä, koska sen ääni on mulle jo lapsuudesta tuttu Knalli ja sateenvarjo -kuunnelmista (kuuluu jokaisen jakson alussa). Kuulin livenä, jee!!!



Suosittelen kuuntelee näitä!!! (Löytynee netistäkin, mut ite oon lainannu kirjastosta CD:nä.)


Sisko ja tytöt olivat kehittäneet meille reissuaktiviteetin: kolme biisiä aikaa, jokaisen pitää piirtää vihkoon jotain mitä näkee ympäristössä.

Tässon äitin, tyttöjen ja mun tuotokset. Kiva ajanviete!

2 kommenttia:

Vintagentti kirjoitti...

Loistava reissuaktiviteettikeksintö, tykkään. Ja kopsaan idean..

Hanna Huokuniemi kirjoitti...

Heh, saa kopsia! ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...