torstai 3. syyskuuta 2015

Lontoo vol. 3 - Harrods


Käytiin yhtenä päivänä tutustumassa Harrodsin tavarataloon. Se oli vähän niin kuin Stockmann potenssiin 47.

Näyteikkuna

Kaikkea muuta oli kuulemma lupa kuvata, mutta koruosastolla ei saanu.

Kirpparilla työskentelevät kaverini hoks, laukkuja voi laittaa esille näinkin! Perin käytännöllistä!





Kuvailisin Harrodsia ehkä sanalla pramea.


Oli siel kyl aika övereitä tuotteita. Tai no tämmönen kirpparilta kaikki vaatteensa hankkiva ei vaan osannut arvostaa muutoin kuin huumorimielessä.

Hyvät hyssykääät!

Rebe oli meistä ainut, joka osti sielt Harrodsilta jotain. Suurperheen uusin tulokas (katso perheestä kuva)

OOOOOO!!!!! 

Leluosasto oli mun lemppari!

Mä arvoin pitkään tän hyllyn äärellä, ett ostaisinko vai en! Toi Mr. Beanin naku nalle (ei mini)! Oisin halunnu tommosen, mut kahesta syystä en ostanu: en tee sil mitään + oon saita. Mut jos joku haluu joskus ostaa mulle tollasen tuliaisiks, en kiellä!

Leluosastolla oli kivoja tuote-esittelyjä. Tytöt halus itselleen hiletatuoinnit (joiden lupailtiin kestävän viikon verran, mut haalistuivat illaksi) ja kynsilakkataiteilija maalasi siskolle kynteen Lontoon liki jokaisen kaupan valloittaneen Minionin. 

Ruokaosasto

Julumetun kokosia vesimeloneja

Edellisen kuvan making of 
(kuva: äitee)

Karviaisen kokoisia tompskuja







Hitsi ku en ottanu kuvaa, mut täs laarissa oli myynnissä, pieneen rasiaan kauniisti aseteltuna, punaisia viinimarjoja. Ja suht mehukkaaseen hintaan! Naureskeltiin niitä, koska äitin marjapensaassahan niitä kasvaa niin että räkäteillekin riittää.

En oo koskaan maistanut, mutta skippasin vielä tämän kerran...

1 kommentti:

Olipa kerran sudenkorento kirjoitti...

Olipas matka. Siis minulla ! Noi donitsit 🍩 ja tuo lastenkenkä ! Onko mulla jotain jäänyt väliin ? ;D kyll kuvat sitte on kivoi <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...