perjantai 25. heinäkuuta 2014

Espanja vol. 5 - Wokkeilua

Käytiin yks ilta syömässä wokkiravintolassa, jollaista en oo ennen kokenut!


Eka piti valita lautaselleen raaka-aineet, jonka jälkeen lautasen sisältö vietiin wokattavaksi. (Ja santsata sai.)


Oli kaikenmoista kasvista, sieniä, salaatteja...


Sit oli tämmösii perinteisempiä kiinalaisia ruokia, mitä ei tarvinnu kyl wokata.


Mut sit ne merenelävät...!!! Tai tässä tapauksessa merenkuolleet. HYI OLKOON mua eto tää osasto!!!! :D


Oli mustekalan lonkeroita...


...jotain muuta niljakasta...


Oisko nää jotain kalmareita...?


Simpukoita...


Yäk yäk yäk yäk!!!!!


Tämmösii en oo nähny ikinä, mut yäk en syö!


Tässä mun ruokaa wokataan. Aika turvallinen valinta, mut huomaatteko mitä siellä seassa on?


Sammakonreisiiii!!!! Iiiiik! :D Pakko oli ottaa, ku kerrankin oli tarjolla!


Saku-parka!


Ei maistunu sammakon pohje kyl oikeen miltään. Enemmän tykkään sammakoista elävänä.


;D


Sit oli jälkkäreitä vaikka mimmosia.


Ja oliskohan tää koko lysti maksanu per nenä jotain 12 euroo! Suomessa ei pääsis alle kahellakympillä!



No, mähän sit sain seuraavana yönä oksennustaudin. Minä joka stressasin siel ravintolassa, etten VAAN syö MITÄÄN, mistä vois saada jotain salmonellaa tai mitään, koska mä pelkään oksennustautia. Ja koko matkan mä olin desinfioinut käsiäni, ja olin jopa uimatta meiän ihanassa uima-altaassa, koska siinä oli klooria ja lapsena aina oksensin uimahallista tultuani. 

Okei Noomi oli oksentanut meillä parii päivää ennen mun Espanjan-matkaa, Rebe päivää ennen matkaa, äiti yötä ennen, ja Helikin kuulemma pari päivää sen jälkeen. Arvatkaa vaan olinko rikki just ennen matkaa, ku pelkäsin tulevani huonovointiseks jo heti lentokoneessa! :( No mut onneks se tauti meni ohi tosi nopeesti.


Mä sit lepäilin puoltoista päivää, ku muut kävi laulamassa Jeesus-lauluja. :/ Tossa pihalla olevalla sohvalla mä köllin aika paljon.


Ville lainas mulle läppäriään ni pääsin pitkästä aikaa nettiin. :)


Ja lueskelin kirjaa altaalla. Vaik kyl mua oikeesti harmitti tosi paljon, etten päässy reissuille mukaan pariin päivään, mut ei toi Espanja oo mikään ikävin paikka viettää sairaslomaa. ;)


Kävin myös metikössä lukemassa, ku en jaksanu enää hengailla siin kodin pihassa.




Seuraa mulle piti majakkakirja. ^___^ (Bengtskär teki lähtemättömän vaikutuksen!)

1 kommentti:

Anna kirjoitti...

Video oli kyl läppä. =D Muistutti vähän mun banaaninkuorilla leikkimist lapsena.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...