sunnuntai 22. joulukuuta 2013

joulukuun 22. - Pienet leffakuvat

Kirjotin blogissani joskus kaks vuotta sitten mun kalenteriharrastuksesta. Mut nyt vähän enempi juttuu kuvista, joita mä sinne liimailen...


Aina ku katon jonkun leffan, liimaan pienen kuvan sen leffan kannesta kalenteriin sen päivän kohdalle, jona sen leffan katoin. :) Noit kuvii löytää mm. Episodi-lehdestä, mut joskus aiemmin leikkasin niitä talteen Kuponkiuutisista ja jostain Aku Ankan takasivulta.


Tällä kyseisellä viikolla olin ollut Malla-serkun luona yökylässä, ja tuli vähä katottuu...


 Säilytän noita pieniä leffakuvia kahdessa liimapintaisessa kansiossa.


Kannet on aakkosjärjestyksessä! :D Yks sivu per alkukirjain! Tässä on L:llä ja M:llä alkavien leffojen sivut. Vähän ruuhkaa... Pitäis lähiaikoina kattoo varsinkin M:llä alkavia leffoja...



Oon vähän rajoittunut: Valitsen katsottavat leffat sen mukaan, ett löytyyks mult niist pikkukuvaa. Ja joskus katon huonojakin leffoja vain siksi, että saisin kuvan kalenteriin. 



Ensimmäinen pikkukuva mun kalenterissa esiintyy huhtikuussa v. 2002. 


 Maa aikojen alussa 7! Haha, hullun huono leffa! :D


Nii... noit pikkukuvii on nykyään vähän vaikee löytää, ni ett jos satutte löytämään, ottakaa mulle talteen! Korkeus sais olla max 3,5 cm. Nykyään löytyy hirveesti jotain 4-5 cm korkeita, mut ne on ihan liian isoja mun tarpeisiin. :/ Ja saa olla tosi vanhoistakin lehdistä!!

KIITOS!


Tykkää Huokunista Facebookissa.
Saat tiedon uusista postauksista seinällesi.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...