maanantai 16. joulukuuta 2013

joulukuun 16.-18. - Aaaapuuuuuva!

Minä 24.12.2010 Huokunin postauksen lopussa:

"Mut jos ens vuonna ilmotan taas aloittavani joulukalenterin pidon, niin estäkää mua!"


Mä MUISTIN, ett oon joskus tehny päätöksen, että EI KANNATA ruveta alkaa tekee blogijoulukalenteria! Ihan liian rankkaa!!! :D Seitsemän ekaa postausta tein ennen joulukuuta valmiiks, mut siitä lähtien oon kirjottanu tyyliin joka ilta tätä! AAAARGH!!!!! Siis tää on kivaa, ja oon saanu ihanaa palautetta teiltä, mut


mä en jaaaaaaksa nähäkään tätä blogii pariin päivään! :D Eli sori tää joulukalenteri on tauolla nyt... sanotaan kaks päivää. Eli torstaina jatketaan!



Mut voitte vaikka odotellessanne pelata tätä (klikkaa kuvaa, se on linkki):



tai vaikka lukea näitä:



Tai sit voitte lukee mun joulukalenterii vuodelta 2010:

(Eli sivun lopussa klikkaa aina "Uudempi teksti" ni pääset seuraavaan luukkuun)


Kuulemiin!


Tykkää Huokunista Facebookissa.
Saat tiedon uusista postauksista seinällesi.

1 kommentti:

Paula kirjoitti...

Luin tältä istumalta vuoden 2010 kaikki kalenteripostaukset. Kyllä sen voisi lukea useamminkin, kun sulla on niin hauskoja juttuja.

Mulla joulustressi alkaa painaa, kun pitäisi tehdä vielä kaksi valokuvakirjaa jouluksi. Jättäisin väliin muuten, mutta ne on valmiiksi maksettuja ja aika loppuu vuoden viimeisenä päivänä. Nopsastihan kirjan tekee, mutta kuvien valikoimisessa menee kymmenen vuotta..

No, ei ressata, tehdään sen verran, mitä mukavasti kerkee, muuten ollaan kuin ellun kanat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...