perjantai 1. maaliskuuta 2013

Rooma vol. 3 - Colosseum



Yhtenä päivänä kävelyllä ollessamme huomattiin yhen kadun päässä tutulta kalskahtava rakennus.


Colosseum, jeee!!! :)


Tää äitin ottama kuva kuvastaa aika hyvin sitä mun viehtymystä "pakollisiin nähtävyyksiin". ;D Ts. mua kiinnostaa enemmän tarrat lyhtypylväissä.


Colosseum oli mulle tuttu entuudestaan mm. suosikkisarjakuvani, Asterixin, sivuilta.



Löydätkö kuvasta lentävän kyyhkysen? :)


Jep, samalta vaikuttaa!






Oli muuten lomamme ainut hetki, ku tarkeni olla ilman takkia. Sikski jäi mukavat muistot tuosta Colosseumista. :)


Myös ihanassa Gladiaattori-leffassa oli Colosseum.


Löysin leffan Maximuksen paristakin turistikrääsäkojusta:


"STRENGHT AND HONOUR!"


Mun hurjan nuoruuteni lintuharrastus nosti Colosseumilla taas päätään, mut tyssäs lajimääritykseen. Osaako joku auttaa?


Joo... olihan se hieno!


(Tää on btw yks mun suosikkikuvani kaikista roomakuvistani.)


Joillekin tuo mahtava Colosseum on ihan arkipäiväinen asia... Ja täytyy kyl myöntää, ett aika neutraalisti siihen suhtautui itsekin noilla muilla kerroilla sen viikon aikana, ku menimme ohi.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...