lauantai 19. maaliskuuta 2011

eBayn kiehtova maailma

Tossa flunssaa potiessani tutustuin ekaa kertaa elämässäni eBayn kiehtovaan maailmaan. Oon käyttäny huuto.nettiä useesti, mut eBaystä en tienny mitään.

Oi että sieltä löyty vaikka MITÄ, mitä mä haluaisin!!! Vielä en oo tehnyt ostopäätöksiä, mut se aika koittaa!


Labyrint-juliste! Tää leffa on mun top 3:ssa!


Haha awwww! Samaisen elokuvan soundtrack c-kasetilla. ^__^


Tääki on Labyrinthistä. Reppana-Ludo! Ihana paita!


Tällästä julistetta oon kuolannu jo kauan!


Sulonen Alfred-lasi


Pakko saada!!!


Nää ois hitti Reben tai Noomin synttäreillä. :) Tai mun.


Napoleon Dynamite /,,/


Nuuskis-lounaslaatikko. IHANA!


Tälläsen kanssa ehkä muistaisin syyä vitamiinit!


Halinalle-huivi. En varmaan käyttäis, mut ois kiva omistaa. :)


Tää on samaa sarjaa.



Tämmösen mä haluuuuunnnn!!!! Fraggli-huppari!


Ja tämmösen Fraggli-tyynyliinan!!!!


Ootteko koskaan ostanu mitään eBaysta? :)

6 kommenttia:

Anne kirjoitti...

eBayssa olisi vaikka mitä hienoja Nasu juttuja. En oo ikinä ostanut mitään, kun pitäisi tutustua siihen PayPal systeemiin, enkä sitten ole jaksanut.

Doll De Vil kirjoitti...

oi ihania! Tuo halinalle avaimenperä on ihan ykkönen! : )

oon selaillut ( ja itkenyt verta ebayssä) mutta en oo onnistunut vielä paypalin kanssa.. enkä ihan hyväkin :D

MirQ kirjoitti...

Mitään en oo ikinä ostanut....kaksi ponia taas tulossa...jeejee.

MAHTAVAA KAMAA OLET LÖYTÄNYT!!!

Paula kirjoitti...

Pientä valokuvauskamaa olen ostanut muutamia kertoja eBaysta, lähinnä kaukoidästä. Maksanut olen aina PayPalin kautta, koska rahat eivät mene hukkaan, jos myyjä onkin huijari.
Nyt kuulemma toimintansa on aloittanut Suomen eBay, siitä ei ole kokemusta.
Huutiksestakaan mulla ei ole kokemusta.

Marja kirjoitti...

Oon ostanut pastavärejä kakkujen yms koristelua varten :) Tosin Verkku maksoi :D

Hanna Huokuniemi kirjoitti...

Anne: Ai, mäkään en oo tutustunu siihen. :/ Huuto.netti on helppo, ku tarttee vaa rekisteröityy ja sit voi huudella kaikkee kivaa.

Nukke: :) eBay vaatii itsekuria! Mut kyl mä aion joku päivä opetella sen PayPalin.

MirQ: Vois olla sun poniharrastus vähän hitaanpuoleista ilman eBayta. Tai no saaha niitä kyl joo huutiksestaki.

Paula: Hmm, täytyy tutustua siihen Suomen eBayhin! Mut mua kiehtoo se, että tavarat tulevat ulkomailta.

Marja: Aijaa! :D Cool!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...