perjantai 19. maaliskuuta 2010

Pitkästä aikaa!

En ookaan päivittäny blogiini liki viiteen viikkoon. Tänä aikana oon mm. taittanu parii kirjaa, maalannu seiniä, ollut oksennustaudissa, kärsiny hetkittäin pakokauhusta, masennuksesta, ahdistuksesta ja epätoivosta, parantunut edellämainituista, oon nähnyt suunnittelemani lehti-ilmoituksen Helsingin Sanomissa ja Hufvudstadsbladetissa, laulanut kuorossa jumalanpalveluksessa, tullut kutsutuksi vanhaksi piiaksi, saanut kutsun todistajaksi käräjäoikeuteen sakon ja paikalleraahaamisen uhalla, sekä pökränny verikokeessa. :D

...ja nähny kavereita. Kuvassa Hanna Eveliina ja ihana Annieveliina.

Rebe ja Noomi on ollu meil ny muutaman yön hoidossa. Teen siitä parin päivän sisällä kuvapostauksen. :) Roikkukaa linjoilla!

1 kommentti:

Paula kirjoitti...

Ai jaa no eihän sulle sit oo just mittään tapahtunut.. ;) ;) ;)

Toista se on mulla, mä oon ollut tosi ahkera - ainakin kerran tunnissa oon juossut sohvan ja jääkaapin väliä..

Ja vaikka juoksemisen sanotaan laihduttavan, niin jostain kumman syystä mun peilini näyttää mut aina vain pyöreämpänä. - No, tietäähän noi halpahallien peilit, ei niihin voi luottaa.. huonoa lasia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...