keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Lapsuusponi (aka Alfred-poni)

Ostin joskus kirpparilta tämmösen ressukan baby ponin. Sitä ei saanut pesemällä puhtaaksi, ni se kelpas enää vain kustomoitavaks (eli uudelleenmaalattavaks ja -ruutattavaks).


 Joku yrittäny tehä sille leveämpää hymyä tai jotain... :/


 Mutta näin ilosen värinen siitä sit lopulta tuli! ^____^ 


Poni kulki pitkään nimellä tropiikkiponi, mutku tropiikki ei kosketa mun elämää oikeen millään tavalla, ni oli sit vähä hankaluuksii keksii ponin pehvaan symbolia. Palmuhan siihen ois sopinu aika kivasti, mutku ei... Mietin vihreää retroa pöytäpuhelinta, mut ei sekää sit loppupeleissä inspannu.

Mut sit kekkasin!





 Siitä tuli mun lapsuusponi!!!! ^____^


 Eikö ookin söpö!!!


Jee mä tykkään tästä tositosi paljon! ^______^




Lapsuusponi tää on sillä perusteella, ett Alfred kuuluu olennaisena osana mun lapsuuteen. Voisin itse asiassa tehä Alfredista joskus ihan oman postauksen!!! 

Paitsi ett on mun blogissa jo tämmöset postaukset luettavana:

Onnellinen lapsuus (kesäkuu 2009)
Alfred J. Kwak -maraton (elokuu 2010)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Huomasin muuten että huutonetissä on Alfred-kangasta myynnissä. Tuli vaan tämä blogi heti mieleen :)

Hanna kirjoitti...

Anonyymi: Oi, kiitos ilmoituksestasi! Arvostan! :) Mutta taidan jättää väliin, koska mulla löytyy tuota samaa kangasta pinkkinä. ;) Mut kiitos silti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...