maanantai 13. elokuuta 2012

Lahkon kesäkonferenssi


Tää postaus sijoittuu keskikesälle. Oltiin taas hellareiden juhannusjuhlilla Keuruulla. :)

Tasan vuosi sitten konffassa esiteltiin mun osittain luomat Fida Kids -hahmot. (Viime kesän Fida Kids -postaus täällä.)


Rebe ja Noomi väritti Bitin, Loikan ja Findan.



Tänä vuonna pääsyy mun konffaanmenolle oli Esengon levyjulkkarit. Mä oon suunnitellu niiden levyn kannen!!! ^___^ Mun eka levynkansi, jeeij!


Olin tosi ylpee, ku konffan levykaupassa oli Esengon levyille järkätty ihan oma pöytäkin! ^__^

...ja vieläpä ihan Victor Klimenkon pöydän vierestä! ;)

Haha, tää pitää viel kertoo! :DDD Noomi ei vauvana oikeen osannut syödä tuttia, ni häntä on jäänyt kaihertamaan tämä vääryys, että muut on saanu syyä tuttia mut hän ei. No, yks Helin kaveri sit toi Noomille tutin lainaksi. ;D Noomi sai luvan syyä tuttia kahden päivän ajan, mut enempää ei, ettei hampaat menis vinksalleen. :D HAHA! Reppana Noomi!


2 kommenttia:

Paula kirjoitti...

Onnittelut hienosta levynkannesta!

Mielikuvia elämästä kirjoitti...

hahhaa, Noomin vauvailut :) . Onnea levyn kannesta, upea on!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...