lauantai 18. huhtikuuta 2015

Rojuterapia

Opin äsken uuden sanan: rojuterapia. Mahtava sana! Mä oon tänä lauantaina ollut rojuterapiassa ku oon selaillu kaikkii ihania blogeja. Erityisesti mua inspiroi kuvat muiden retrohenkisten bloggareiden sisustuksista ja kirpparilöydöistä (mut harmittaa ku harvat paljastaa löytöjen hinnat). Ton rojuterapia-sanan opin Apinalandia-blogista, ja muita tän lauantain löytöjä on






Muita blogeja, mitä mä seuraan, on listattuna tonne sivun oikeanpuoliseen laitaan, ihan alas.

Sit myös: mä en vaan kestä miten ihana asia on Pinterest! En oo käyny siel pariin kuukauteen, ku olin unohtanu mun salasanan, mut eilen illalla muistin sen taas, jipiii!

Siel voi siis etsii hakusanoilla asioita ja sit löytyy PALJON kuvia aiheeseen liittyen. Hakusanoina voi käyttää ihan mitä vain, esim. matkustelu, kasvit, käsityöt, koirat, Lontoo, Maija Mehiläinen, levonnaiset, retro... siis IHAN mitä vain. (Englanninkielellä kirjoitetut hakusanat tuottaa enemmän tuloksia, koska maailmalla on enemmän englanninkielisiä ihmisiä kuin suomalaisia.) Tää eroaa Googlesta sillain, että pystyt lisäämään ne kuvat, mitkä sua inspiroi eniten, semmosiin "tauluihin" ja sit ihastella valitsemiasi kuvia. ^____^


Tähän "tauluun" oon kerännyt kaikkii ihania sisustusvinkkejä. 


Tässä on kaikkii ruoka-aiheisia.


Tässä on kaikkii ihanii sekalaisii.


Täs seuraavana on esimerkkei kuvista, mitä mä oon tallentanu mun tauluihin. Eli nää EI ole mun valokuvaamiani/piirtämiäni, vaan nää on kuvia, mitä oon löytäny tuolt Pinterestin ihmeellisestä maailmasta:





















Rakastan Pinterestiiii!!!

Suosittelen Pinterestiä kaikille, joilla on tarve saada aika kulumaan siivillä! Mut varoituksen sana, tähän jää koukkuun! :) Mä ite oon tehny itelleni säännön, etten saa käydä Pinterestissä muualla kuin kirjaston koneella (eli varaan koneen pariks tunniksi heti ens viikolle). :D

3 kommenttia:

Lumen kirjoitti...

Pinterest on ihana! En ymmärrä miten joskus olen tullut ilman sitä toimeen. :) Minun on: https://www.pinterest.com/lumenian/

Mikä Pinterest k-nimesi on, jotta voin seurata?

Hanna Huokuniemi kirjoitti...

Moikka! <3 Mä oon laittanu mun taulut yksityisiksi, ni sit uskallan pinnata sinne kaikkii semmosiiki juttui, mitä en ehkä kehtais pinnata jos taulut ois julkisii. ;) Sori, muuten kyl kertoisin sulle! :)

Lumen kirjoitti...

Ok ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...