keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Kirppisaarteita

Tälläsii ihanuuksia oon löytäny viimeaikoina kirpputoreilta:

Malmintorin kirppikseltä
Malmin kauppatie 18, Helsinki (parkkihalli, epäsäännöllisesti viikonloppuina ja juhlapyhinä)

 Lapsuuteni yks lempipeli, jota Rebe ja Noomiki on tän myötä innostunu pelaamaan! 1 euro


 Myyjä sano, että tää penaali on yli 30 vuotta vanha. Sisällä on tapahtunu pieni musteonnettomuus, mut ei haittaa mua. Myyjä kysyi paljonko suostun maksamaan, ja oli tyytyväisen näköinen kun annoin euron. :)


Äsh, riistäytyy käsistä tää mun vanhojen lelujen keräilytarve... 0,50 e


Tätäkään en oikeesti ois tarvinnut, mut pupu-monchhichi!!!! IHANA! 1 euro


Alfred J. Kwakin Korppi! Mul oli Alfred ja Iiris jo ennestään. 0,50 e 


Jäähallilta
Nordenskiöldinkatu 11-13, Helsinki (auki epäsäännöllisesti viikonloppuisin)

"Jeesus, anna mun löytää tänään kirpparilta jotain Alfred-kamaa." Sit mä löysin nää kankaat, hihi! 2 euroa/kpl


Mul oli samasta mut erivärisestä kankaasta mekko 10-vuotiaana! :D


VHS saa kelvata siihen asti ku löydän tän leffan DVD:nä. IHANA LEFFA! 1 euro


 Retrot voileipälautaset, yhteensä 2 euroa


Järvenpään Fidalta
Sibeliuksenkatu 12, Järvenpää (ihan liki juna-asemaa)

 Soda Stream -pullo mehupulloksi, 2 euroa



Yks ikimuistosimmista mainoksista 90-luvulta!



 Ääää, marsun näköinen pandaliini! 1,50 e


Master Mind on kans yks lapsuuden parhaista peleistä. Löyty tämmönen taskuversio! 0,50 e


 Peräti KAKS Maa aikojen alussa -mukia, nammm! 0,50 e/kpl


Katti-Matti -terotin, 0,40 e


!!!!! 0,10 e


Lönnrotinkadun Fidalta
Lönnrotinkatu 4, Helsinki (lähellä Stockmannia)

IHANA paitamekkomikälie, 6 euroa


 Nyt mul on sekä pussilakana että tyynyliina! 3 euroa


 Tällä mä vedän aamuisin mysliä kitusiin, 0,80 e


Mullei oo tälle vielä käyttötarkoitusta, mutta käy vaikkapa kännykkäpussiksi. 2,50 e


 Reissussa rähjääntynyt Maija Mehiläinen, 0,50 e



Kaapelin kirppikseltä
Tallberginkatu 1, Helsinki (Kaapelitehdas, Ruoholahti, auki muutaman kerran vuodessa)

 Tää on samanlainen verhonipsu kuin toi edellinen Maija, ja tää olin niiiiin pöhkö ostos, mutta kun sil on niin ihana naama! Kato noita käsiäkin, voih... 2 euroa


Jos mä tän avulla oppisin tekee ruokaa... 1 euro



 Pieneltä kirppikseltä Ruoholahdesta
Ehkä Itämerenkatu 24, Helsinki (jossain Kaapelitehtaan ja Ruoholahden metroaseman välillä)

Tähän mä laitan keskeneräisiä töitäni, mitkä tähän asti on keränneet pölyä tietokonepöydälläni, 3 euroa


Myyrmäen Pelastusarmeijan kirpparilta
Liesikuja 1, Vantaa (lähellä juna-asemaa)

 Osuin paikalle päivänä, kun kaikki kirjat maksoivat 0 euroa. Täs oli niin hienot kuvat, ett korjasin talteen.








Malmin Fidalta
Kirkonkyläntie 34, Helsinki (lähellä Malmin sairaalaa)

Joku tosi vanha valokuva-albumi, mut loistavassa kunnossa, 0,50 e /kpl (ostin kaks)


Näihin taskuihin mahtuu vaan jotain 10x13 cm valokuvia. :)


Soukan Fidalta
Yläkartanonkuja 1, Espoo

Halinalle-kortti, 0,10 e


Niittykummun Fidalta
Merituulentie 30, Espoo

 Tää Peppi Pitkätossun heitteille jätetty nälkäkurki Pikku-Ukko oli PAKKO adoptoida! 0,80 e


Puotiharjun Fidalta
Kastelholmantie 2, Helsinki (lähellä Itäkeskuksen kirjastoa)

Kaksi ruskeaa hellansuojusta, 0,50 e /kpl


(PS. Miksi siivota kun on photoshop?)


 Leipälautanen, 0,80 e


JJEEEEEEE, VIHDOIN LÖYTYI!!!!!!! 2,50 e


Mä en ollut ees muistanu tämmösen mukin olemassaoloa, mut ku bongasin tän kirpparin astiahyllyltä, muistin ett mulla oli pienenä tämmöinen samanlainen muki!!!! (Luulen ett mukiin oli liimautunut väärän tuotteen hintalappu, koska yleensä mukit on tuol about 0,50 e, mut ei haitannu hinta!) 2,50 e


 Kangaspala, 2 euroa


 Aaaaaa, ihanuuksia ihanuuksia!!!! Red Fraggli -muki, 0,50 e


Metka kirppikseltä
Hämeentie 78, Helsinki

 Tää muki löyty aika pian edellisen Red-mukin jälkeen. Hinta oli vähä eri, mut todellakin lähti mukaan! Gobo Fraggli, 4 euroa


Riihimäen Kimara kirppikseltä
Konepajankatu 9, Riihimäki

 Mä oon ostanut vaatetta enemmänkin, mut oon dokumentoinut vähän laiskasti. Pitää skarpata! Tää villapaita oli 4 euroa


Riihimäen Femmatorilta
Etelän Viertotie 1, Riihimäki

Mä ja Malla-serkkuni ollaan etsitty kirppareilta myrkkylaseja ehkä 10 vuotta ja NYT LÖYDETTIIN!!!!!! Ja onneks kaksi kappaletta, niin kummatkin sai omat! Voi onnea!!!!! (Meiän mammalla oli tämmönen myrkkylasi, mut puolet korkeempi.) Jos satut löytämään tätä myrkkylasia jostain (mieluiten sitä korkeeta versiota), pistä vinkkiä!!!!! 2 euroa


Ylä-Malmin torilta
Malminkaari 13, Helsinki (pihalla on kesäsin myyntipöytiä, Prisman puolella)

Kädetön Myy, adoptioon! 1 euro

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...