torstai 4. elokuuta 2011

Anna hali angsti-petterille

Syksyllä 2009 löysin Punavuoresta yhdestä lyhtypylväästä tarran, joka mun oli pakko korjata talteen, ku se vetos mun tunteisiin. Siinä oli surullinen naama ja teksti "Anna hali angsti-petterille". Vein kotiin ja kiinnitin sen mun ilmoitustaululle. ^___^







Eilen kun menin käymään Myyrmäessä, oli sen M-junan seinässä jotain, joka kiinnitti mun huomion: SAMANLAINEN TARRA, mut eri naamalla ja tekstillä! "Sano moi pimu-petterille"! :D AWWWWW!!!!! Kukahan näitä tarroja tekee? Mitä nää mainostaa? Vähänkö tulin iloseks tosta tarrasta!!! 2 vuotta välissä! :D






Nyt ne molemmat tarrat on mun ilmotustaululla. ^___^ Jos näätte tämmösii jossain, niin vinkatkaa.

2 kommenttia:

Paula kirjoitti...

Oliko noi tarrat käsin kirjoitettuja vai tulostettuja/painettuja?

Hanna Huokuniemi kirjoitti...

Mun mielestä ne on ihan käsin kirjotettuja. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...